Kupovina na sajtu www.clockan.rs je jednostavna I bezbedna, ali molimo Vas da pre naručivanja pažljivo pročitate:
Na našem sajtu postoje 2 vrste proizvoda
1.Promotivni reklamni satovi - ovi proizvodi su specifični po tome što je za njihovu realizaciju neophodno i grafičko rešenje, koje je potrebno dostaviti putem e-maila (ili bar opis) i zbog toga na strani takvog proizvoda ne postoji dugme Dodaj u korpu. Proizvodi u tim kategorijama su informativnog karaktera, kako biste na primerima videli, kako bi vaš promotivni sat mogao da izgleda. Cene proizvoda u ovim kategorijama zavise od količine naručenih komada I prikazane su na strani proizvoda.
Ukoliko želite da naručite izradu promotivnh satova za vašu kompaniju ili reklamnu kampanju to možete uraditi na sledeći način Kontaktirajte nas putem e-meila: office@clockan.rs, telefonom ili Viberom na : +381641286493 Potrebno je da:
Na osnovu kosultacija sa vama prvo ćemo vam prezentovati vizual-sliku tog sata sa vašim rešenjem i, nakon vašeg odobrenja za izradu i uplate avansa, krenućemo u izradu naručene količine satova.
2.Ručni satovi sa već pripremljenim obeležjima mogu se naručiti putem sajta na sledeći način
Ukoliko imate dodatnih pitanja, možete nas kontaktirati putem e-maila office@clockan.rs, ili telefonom na broj +381 64 1286493 Napomena: za naručivanje na sajtu registracija nije obavezna, kupovinu ćete moći da obavite i ukoliko niste registrovani.
Sve cene su date u dinarima i u njih je uključen PDV.
Proizvode naručene na www.clockan.rs možete platiti na jedan od sledećih načina
Isporuku vrši kurirska služba (Post Express) na teritoriji Srbije.
Troškovi isporuke nisu uračunati u cenu proizvoda. Troškovi isporuke ne zavise od mesta isporuke i biće prikazani na samom kraju procesa naručivanja, neposredno pre nego što ostavite podatke za isporuku. Detaljan cenovnik dostave pogledajte ovde
U ime clockan.rs obavezujemo se da ćemo čuvati privatnost svih naših kupaca. Prikupljamo samo neophodne, osnovne podatke o kupcima i podatke neophodne za poslovanje i informisanje korisnika u skladu sa dobrim poslovnim običajima i u cilju prižanja kvalitetne usluge. Dajemo kupcima mogućnost iybora uključujući i mogućnost odluke da li žele ili ne da se iybrišu sa mailing liste koje se koristi za marketnške kampanje. Svi podaci o kupcima strogo se čuvaju i dostupni su samo yaposlenima kojima su ti podaci neophodni. Svi zaposleni odgovorni su za poštovanje načela zaštite privatnosti
Radno vreme za prijem reklamacija je radnim danom u periodu 9.00-15.00 , 17.00-19.00. Vikendom i praznicima korisnički servis ne radi.
Kupac ima pravo na reklamaciju robe u sledećim slučajevima:
U svakom od ovih slučajeva
1. Pošaljite nam informacije s brojem narudžbine, vašim imenom i prezimenom, brojem računa i opisom reklamacije e-mailom office@clockan.rs
2. Poslaćemo vam e-mailom potvrdu da smo primili vašu reklamaciju, opis vaše reklamacije, kao i informaciju o tome:
da li se proizvod može zameniti za novi, da li se za proizvod može vratiti novac, da li je proizvod potrebno poslati u ovlašćeni servis
U slučajevima kada proizvod ne odgovara specifikaciji ili ste nezadovoljni, proizvod se može zameniti za novi ili se za proizvod može vratiti novac. Na vašu adresu šaljemo kurirsku službu koja preuzima od Vas reklamirani proizvod i vraća ga nama. Kad proizvod stigne, šaljemo Vam informaciju o povratu novca/slanju zamenskog proizvoda. Proizvod mora imati orginalnu ambalažu u kojoj je dostavljen. U koliko proizvod ima tragove korišćenja isti nismo u mogućnosti da zamenimo, niti da odradimo povrat novca. Povrat novca / zamena za novi proizvod uobičajeno traje 3 dana od dana prijema vraćene robe. U suprotnom nas kontaktirajte e-mailom na office@clockan.rs.
U slučaju kada je proizvod neispravan i potrebno ga je poslati u ovlašćeni servis proizvod vratite na našu adresu: GB - Clockan pr radnja., Nehruova 51A, lokal 69, TC Kula, 11070 Beograd. Mi ćemo neispravan artikal proslediti ovlašćenom servisu. Spisak ovlašćenih servisa nalazi se na Izjavi o saobraznosti koja dolazi sa proizvodom ili pogledajte ovde.
Ako je pošiljka oštećena u transportu, takva oštećenja su vidljiva pri preuzimanju pošiljke pa vas molimo da u tom slučaju pošiljku ne preuzimate. Zajedno sa kurirem koji vam je pošiljku doneo napravite zapisnik o oštećenju. Takođe, molimo vas da nas kontaktirate kako bismo u što kraćem roku proverili stanje pošiljke i poslali novu.
Ukoliko dođe do kvara proizvoda u toku zakonskog roka 2 godine, nemojte pokušati da sami popravljete proizvod, niti da ga odnosite u neovlašćeni servis. Kako bi što pre ostvarili svoje pravo - kontaktirajte nas e-mailom i mi ćemo za Vas kontaktirati ovlašćeni servis i poslati kurisku službu da preuzme neispravan proizvod i odnese u ovlašćeni servis.
Potrudićemo se da reklamaciju rešimo u najkraćem mogućem roku. Istog dana, a najkasnije u roku od 8 dana od dana prijema reklamacije pisanim putem ili elektronskim, odgovorićemo Vam na izjavljenu reklamaciju i obavestićemo Vas o daljem postupanju. Rok za rešavanje reklamacije je 15 dana od odgovara da smo primili vašu reklamaciju (30 dana za tehničku robu i nameštaj). Da bi ste ostvarili pravo na reklamaciju, neophodno je neoštećeni proizvod poslati u originalnom pakovanju sa svom opremom i dokumentacijom s kojim je proizvod bio originalno isporučen. U slučaju opravdane reklamacije troškove reklamacije snosimo mi.
Kupac nema pravo na reklamciju ako se utvrdi da su nedostaci nastali njegovom krivicom ili ako nema dokaz (račun, garanciju, izjavu o saobraznosti) da je proizvod kupljen u našoj Internet prodavnici.
U slučaju vraćanja robe i povraćaja sredstava kupcu koji je prethodno platio nekom od platnih kartica, delimično ili u celosti, a bez obzira na razlog vraćanja, clockan.rs je u obavezi da povraćaj vrši isključivo preko VISA, EC/MC i maestro metoda plaćanja, što znači da će banka na zahtev prodavca obaviti povraćaj sredstava na račun korisnika kartice.
Reklamacioni list možete preuzeti ovde.
U skladu sa Zakonom o zaštiti potrošača za svaku kupovinu putem interneta kupac ima pravo na jednostrani raskid Ugovora u roku od 14 dana od dana preuzimanja. Prilikom jednostranog raskida Ugovora nije neophodno navesti razlog odustanka. Procedura za povrat proivoda je sledeća:
Troškove transporta prilikom Jednostranog raskida Ugovora snosi kupac. Ukoliko neki od gore navedenih zahteva ne bude ispunjen nećemo biti u mogućnosti da Vam prihvatimo zahtev. GB - Clockan pr radnja će najkasnije u roku od 3 dana od prijema robe koja je predmet Izjave o jednostranom raskidu Korisniku vratiti iznos koji je primio po osnovu narudžbine.
Formular za jednostrani raskid ugovora možete preuzeti ovde.
Moramo napomenuti da kupac nema pravo da odustane od ugovora u slučajevima:
Iako se trudimo se da sve reklamacije rešimo i da Vi budete zadovoljni, u slučaju da ipak niste zadovoljni za sve nepravilnosti nastale po osnovu Zakonu o zaštiti potrošača, Zakonu o elektronskoj trgovini i Zakonu o trgovini nadležna je Tržišna inspekcija Republike Srbije